ترك همدانی خبر داد

موافقت با مرخصی هنگامه شهیدی تا ۱۷ فروردین

موافقت با مرخصی هنگامه شهیدی تا ۱۷ فروردین سنج نیوز: وكیل مدافع هنگامه شهیدی از مرخصی موكلش از زندان تا 17 فروردین آگاهی داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا مصطفی ترك همدانی در توییتر نوشت: « بعد از پیگیری های فراوان خانواده و تامین وثیقه خانم هنگامه شهیدی تا ۱۷ فروردین به مرخصی آمد.»

ترك همدانی قبل از این در توییتر نوشته بود كه مقامات قضایی پذیرفته اند هنگامه شهیدی در قبال تامین وثیقه به مرخصی بیاید و در صورت تامین وثیقه، موكلش آزاد شود.

بر اساس این گزارش، دادستان تهران درباره تشكیل پرونده برای هنگامه شهیدی و دستگیری اش چنین اظهار داشته بود: «او چند ماهی متواری بوده و همانطور كه در شبكه های مجازی می دیدم هر روز اهانت های آشكاری به دستگاه قضایی و مسئولینش می كرد و بجای این كه خودرا ارائه كند، توییت های بسیار مجرمانه ای منتشر می كرد».

۵ تیر سال ۹۷ هنگامه شهیدی در جزیره كیش در صورتیكه مدعی بود تا تغییر مسئولان دستگاه قضایی خودرا معرفی نخواهد كرد، دستگیر شد.

دادستان تهران ۱۰ تیر ۹۷ از صدور كیفرخواست برای هنگامه شهیدی با پنج عنوان اتهامی آگاهی داد و اظهار داشت كه این پرونده به زودی جهت محاكمه به دادگاه ارسال خواهد شد.

براساس این گزارش، مصطفی ترك همدانی در اوایل سال ۹۸ اظهار داشته بود: رای محكومیت موكلم در دادگاه بدوی كه مجموعا ۱۲ سال و ۹ ماه حبس بود و ۷ سال و نیم آن قابل اجرا بود، با رد تجدیدنظرخواهی موكلم و بنده در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران مستقر در دادگاه انقلاب، عینا تایید شد.





منبع:

1398/12/19
21:03:05
5.0 / 5
3608
تگهای خبر: دادستان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز